Dolar 41,2796
Euro 48,4029
Altın 4.837,74
BİST 10.586,32
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 29°C
Parçalı Bulutlu
İstanbul
29°C
Parçalı Bulutlu
Per 29°C
Cum 28°C
Cts 27°C
Paz 26°C

Ege Üniversitesinde reklamın gücü konuşuldu

Reklamcılık Vakfı tarafından her yıl düzenlenen ADforce Üniversite Buluşmaları etkinliği Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümü öğrencileriyle buluştu.

Ege Üniversitesinde reklamın gücü konuşuldu
REKLAM ALANI
15 Mayıs 2025 16:24
13

Reklamcılık Vakfı tarafından her yıl düzenlenen ADforce Üniversite Buluşmaları etkinliği Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümü öğrencileriyle buluştu. Etkinliğe Concept İstanbul Reklam Ajansı Başkanı Barış Alemdar ile Pastavilla Kurumsal İletişim Yöneticisi Buket Özbay, Reklamcılık Bölümü öğrencileri ile öğretim üyelerinin katılımıyla gerçekleşti.

         Reklamcılık Vakfı tarafından düzenlenen ve Reklamcılık Bölümünden 50 öğrencinin katıldığı söyleşi ve atölye çalışması içerikli ADforce etkinliği Barış Alemdar’ın reklamcılık mesleği ve reklam ajansları hakkındaki sunumuyla başladı. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümü’nün kendisi için her zaman yerinin başka olduğunu vurgulayan Barış Alemdar, “Öğrencilerin reklamcılığa olan ilgisini görmekten çok mutlu oldum. Öğrencilerin heyecanı çok yüksekti ve çok güzel fikirler dinledik. On yıl sonra yeniden bir araya geldiğim Ege Üniversitesi Reklamcılık Bölümü öğrencilerinin aynı heyecanını korumalarından çok memnun oldum.” dedi.

ARA REKLAM ALANI

Barış Alemdar’dan sonra söz alan Buket Özbay ise Pastavilla markasının iletişim çalışmalarından ve öğrencilerin üzerine çalıştıkları Mac&Cheese ürünü ile ilgili reklam briefini paylaştı. Sonrasında Mac&Cheese ürünü için öğrencilerin geliştirdiği reklam fikirlerini dinleyen Barış Alemdar ve Bukey Özbay, öğrencilere yorumlarını aktardılar. Sunumlarıyla gerçek bir iş deneyimi yaşayan Reklamcılık Bölümü öğrencilerinden dört grup yarışmadaki çalışmalarıyla dikkat çekti. Birinciliği Ceren Kelleci ve Beyza Çalışkan ile Feyza Özyaman ile Azra Çetinkol’dan oluşan iki grup paylaştı. İkinciliği Durdu Beste Selek, Tuğba Durak ve Dilara Adişe’den oluşan grup alırken; üçüncülüğü ise Belinda Ber, Sıla Kocamanoğlu ve Şule Emine Toktaş’ın oluşturduğu grup kazandı. Etkinlikte sıralamaya giren öğrenciler Reklamcılık Vakfı tarafından çeşitli ödüller kazandı.   

 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

REKLAM ALANI