Dolar 41,2750
Euro 48,4195
Altın 4.831,93
BİST 10.586,32
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 29°C
Parçalı Bulutlu
İstanbul
29°C
Parçalı Bulutlu
Per 29°C
Cum 28°C
Cts 27°C
Paz 26°C

Yenilikçi Perakande Markaları Start-up’lar ile Futurecommerce360’da buluşuyor

Alkaş tarafından düzenlenen ‘Geleceğin Ticareti, Ticaretin Geleceği’ mottosu ile organize edilen ve Perakende kesiminin tüm paydaşlarını bir ortaya getirmeyi başaran FutureCommere360 konferansı bu yıl da 25 Eylül günü 42 Maslak AVM, 42Veneu sahnesi  hibrit olarak gerçekleşecek.

Yenilikçi Perakande Markaları Start-up’lar ile Futurecommerce360’da buluşuyor
REKLAM ALANI
10 Eylül 2024 04:00
13

Alkaş tarafından düzenlenen ‘Geleceğin Ticareti, Ticaretin Geleceği’ mottosu ile organize edilen ve Perakende bölümünün tüm paydaşlarını bir ortaya getirmeyi başaran FutureCommere360 konferansı bu yıl da 25 Eylül günü 42 Maslak AVM, 42Veneu sahnesi  hibrit olarak gerçekleşecek.

Alkaş’ın düzenlediği FutureCommerce360, ticaretin geleceğini bölümün tüm paydaşlarını bir ortaya getirerek masaya yatırmaya hazırlanıyor. Perakendenin hazır giysiden FMCG’ye tüm alt kesimlerinden birçok üst seviye karar verici; fikir liderleri, çok kanallı perakendeciler, online perakendeciler, lojistik ve stok idaresi şirketleri, dijital pazarlama şirketleri, e-ticaret teknoloji sağlayıcıları ve girişimcilerin yer alacağı konferans ayrıyeten iştirakçilerine networking imkânı da sağlamayı hedefliyor.

ARA REKLAM ALANI

Ticaretin tüm paydaşlarının kesim ile ilgili görüşlerinin ayrıntılı bir halde işleneceği konferansta; yapay zeka, sürdürülebilirlik, süratli moda, toplumsal medya ticareti, perakende dalında girişimcilik, e-ihracat stratejileri, jeopolitik riskler ve evrilen ticaret dinamikleri üzere birçok husus ele ayrıntılıca alınacak. FutureCommerce 360’ın bu yılki ana teması ise Danışma Kurulu ile yapılan toplantılar ardından geliştirilen For omni; yani Bütünü kapsayan, çok taraflılığı söz eden bu tema, birebir vakitte konferansın da içeriğini oluşturan Yenilikçilik, Entegrasyon, İlham Verme ve Tesir başlıklarını içeriyor.  Bu manada, konferans esnasında Start-up Lounge’da 14 start-up firma perakende işverenleri ile buluşma bahtı yakalayarak özel networking yapabilecekler. Start-up Lounge’da bulunacak firmalar arasında Carrefoursa, Coca Cola, Defacto, Ege Yapı, Flo, İş Bankası Yapay Zeka Fabrikası, Lc Waikiki, Watsons, Koton ve Penti yer alırken iştirakçi start-up’lar ise arka lavs, b2metric, Blueit, Blushy, captanomy, crait, evreka, harcy, orphex, the revivas, Rnv, Syedrax ve wastespresso olacak.

Future Commerce 360’ın bu yıl girişimcileri bir yarış ile de destekleyecek. Alkaş ve Danışma kurulu tarafından çeşitli değerlendirmelerden geçtikten sonra 32 firmadan en düzgün 5 start-up markası belirlendi. Girvak, YGA, İş Bankası Yapay Zekâ Fabrikası, üzere kuruluşlar kanalıyla belirlenen start-up firmaları ‘Geleceğin Ticaretinde Kelam Sırası Girişimcilerde’ isimli oturum esnasında sahnede iştirakçilere teşebbüslerini anlatan kısa bir sunum yapacak ve iştirakçi oylaması ile birinci 3 belirlenecek. Akabinde finalist start-up firmaları perakende bölümünün üst seviye isimleri ile buluşarak kesime katma bedel nasıl sağlayabilecekleri görüşülecek.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

REKLAM ALANI